Verizon partnerschap
Als serviceorganisatie voor Verizon klanten in de Benelux bieden wij een lokaal Nederlands aanspreekpunt voor face-2-face contact, lokaal advies, support en project- en servicemanagement, zowel voor bestaande als nieuwe klanten en oplossingen.
Over Verizon
Verizon is wereldwijd marktleider in het leveren van infrastructuur en bijbehorende connectiviteits- en beveiligingsdiensten aan de zakelijke markt. Het telecombedrijf staat in de top 20 van de grootste bedrijven ter wereld. Dagelijks maakt 97% van de Fortune 500 actief gebruik van Verizon diensten; van al het internetverkeer wereldwijd gaat 68% over de backbone van Verizon.
Strategische samenwerking
De specialisten van Horizon werken in een unieke samenwerking al meer dan 10 jaar samen met Verizon. Als serviceorganisatie voor Verizon klanten in de Benelux bieden wij een lokaal Nederlands aanspreekpunt voor face-2-face contact, lokaal advies, ondersteuning en project- en servicemanagement, zowel voor bestaande als nieuwe klanten en oplossingen. Kortom: profiteren van een lokaal contact en verantwoordelijk bij het gebruiken van de wereldwijde slagkracht en beschikbaarheid van een wereldwijd netwerk.
Verizon
Opgericht in
Werknemers
Landen
Steden
Locaties
Wat wij doen voor Verizon klanten
Account management en consultancy
Lokale ondersteuning van toegewijde oplossingsarchitecten en specialisten binnen Verizon (beveiliging, IoT, SD-WAN, etc.)
Carrier neutraal advies voor redundantie vraagstukken of op klantvraag op basis van specifieke vereisten of wensen.
Support:
- Servicemanagement en SLA beheer
- Projectmanagement voor leveringen, netwerkoptimalisaties en migraties
- Incidentmanagement en escalatie management
- Asset management en contractbeheer
- 24×7 ondersteuning
- Life-cycle-management
- Escalatie management en activatie van Noc-to-Noc support
- Request-for-Outage aanvragen en SLA credit aanvragen
- Facturatie uitleg, inrichting en aanvragen credits
- Ondersteuning bij (onverwachtte) afsluitingen van diensten
- Inkoop en advies over de dienstverlenging
- Ondersteuning bij verhuizingen, toevoegingen, wijzigingen of annuleringen.
- Ondersteuning bij offerte aanvragen, RFP’s, doorlooptijden en in het inschakelen van de relevante (technische) ondersteuning en andere specialisten van Verizon voor het (projectmatig) uitvoeren van werkzaamheden in de (pre)sales, oplevering of beheer fase van een oplossing
- Ingang tot senior management bij Verizon
PARTNERS
NOC
Global Mission Control Center
Horapark 3, Ede
6717 LZ, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar
GLOBAL VOICE
GLOBAL INTERNET
PARTNERS
NOC
Global Mission Control Center
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar
