Amsterdam, Nederland– 15 juni 2023— Horizon Telecom, koploper voor wereldwijde veilige internet connectiviteit, communicatie en beveiliging, benoemt Bram Vermeulen tot Operations Director. Horizon Telecom heeft hiermee wederom een belangrijke stap gezet om de internationale groei ambities verder uit te rollen. Vorige maand kondigde zij de start van Sales Director, Jan-Willem Behrens, aan. De komst van Bram Vermeulen zorgt voor verdere versterking van het executive team.
Vermeulen heeft ruim 20 jaar ervaring in diverse (Service) Operations Management functies in de security en networking IT bij o.a. BT, NTT en Ahold Delhaize. Zijn expertise is een waardevolle aanvulling op zowel de groei van networking en security management, als service excellence en employee engagement binnen Horizon Telecom.
“Elke dag staat bij Horizon Telecom in het teken van medewerkers en klanten blij maken”, vertelt Vermeulen. “Door de jaren heen heb ik gezien dat service excellence vrijwel alleen mogelijk is met 100% betrokkenheid van de medewerkers. Horizon Telecom begrijpt dit. Zij onderscheidt zich in de markt door innovatieve, wereldwijde oplossingen te combineren met haar klantgerichte aanpak. Onze brand promise is: ‘Wij lossen het op, ook als het niet bij ons ligt’. Dat lijkt simpel, maar deze persoonlijke aandacht en de expertise van de Horizonners is een succesformule die werkt.”
Melvin Jellesma, CEO en Founder van Horizon Telecom, vertelt: “Wij zien dat de wereld van security- en networking steeds meer samenkomt. Als je als klant ‘global in control’ wilt zijn, dan heb je een frontrunner nodig die dat begrijpt. Wij merken dat klanten steeds meer van ons verwachten als onafhankelijke partner voor security, connectivity en communicatie en wereldwijd steeds meer geïntegreerde security diensten afnemen. Met de komst van Bram versterken wij verder onze as-a-service oplossingen en investeren wij verder in de hoogste NPS score van de telecom markt.”
Over Horizon Telecom
Horizon Telecom is een toonaangevende wereldwijde IT-specialist op het gebied van connectiviteit, voice, cybersecurity en Cloud, en levert beveiligde infrastructuur en 24/7 managed services aan klanten met complexe netwerk-, datacenter-, Cloud- en mobiliteitseisen. Als strategische partner van meer dan 150 internationale klanten biedt Horizon Telecom 24/7 proactieve on-site ondersteuning op bijna alle locaties wereldwijd met de Global Control Portal en Global Mission Control Center (NOC – NENISO/IEC27001:2013 gecertificeerd). Horizon Telecom is carrier-neutraal en combineert best-in-class technische vaardigheden en inzichten met bewezen innovaties, geaccrediteerd door Gartner®, en is als trusted advisor de partner voor bedrijfskritische systemen van klanten van ontwerp tot en met proactief beheer.
Dominique van Arkel
T +31 20 226 1500
E d.vanarkel@horizontelecom.nl