Global VoIP
Met Global VoIP (SIP trunk) creëer je één telefonie infrastructuur wereldwijd. Dit is mogelijk door de beschikbaarheid van betrouwbare wereldwijde telefonieaanbieders te combineren op één Global VoIP (SIP) platform. Met ons Global Connectivity portfolio creëren wij wereldwijd één VoIP (SIP trunk) infrastructuur dat zorgt voor een solide betrouwbare fundering, die samenwerkt met al jouw favoriete applicaties in de Cloud (zoals Microsoft Teams, Google of Salesforce).
Voordelen
Eén telefonieomgeving voor de hele organisatie
Alle telefonie binnen en buiten de organisatie kan voor alle medewerkers in één telefonie oplossingen worden samengevoegd.
VoIP integreren met andere Cloud applicaties
Eén omgeving die samenwerkt met al jouw favoriete applicaties in de Cloud, zoals Microsoft Teams, Salesforce, etc.
Wereldwijde standaardisering
Elk land heeft zijn eigen regels en wetten. Met onze carrier-neutrale aanpak combineren wij in onze Global VoIP (SIP trunk) oplossing meerdere tier 1-carriers voor 1 betrouwbare wereldwijde oplossing die flexibel inzetbaar is.
Integreer met bestaande systemen
Wij zorgen ervoor dat de nieuwe Global VoIP (SIP trunk) omgeving naadloos wordt geïntegreerd met bijvoorbeeld de huidige servicedesk, contactcenter, lokale telefooncentrale of huidige andere systemen. Zo migreer je op eigen tempo per afdeling of locatie naar de nieuwe oplossing.
Wereldwijde telefoonnummers
Verbeter de bereikbaarheid door wereldwijd lokale telefoonnummers, zoals geografische, gratis of betaalde dienst telefoonnummers toe te voegen aan de Global VoIP oplossing.
Wereldwijd 112/911 alarmdiensten
Onze diensten kunnen voorzien in wereldwijde 112 bereikbaarheid voor de meeste landen.
Flexibel, toekomstbestendig en kostenefficiënt
Werknemers kunnen waar ook ter wereld bellen en gebeld worden. Thuis, op kantoor of onderweg. Regel de communicatie wereldwijd met voorspelbare kosten met least-cost-routing in combinatie met tariefplannen en pakketten op maat.
De beste beschikbaarheid
Door onafhankelijk verschillende carriers en routes te combineren is het mogelijk een redundant ontwerp te creëren met een beschikbaarheid tot 99,999%.
“Wij maken het verschil door al onze flexibele, betrouwbare en carrier neutrale oplossingen te ontwerpen, bouwen en proactief te beheren met onze Professional Services.”
CEO Horizon Telecom
Melvin Jellesma
Project Management
Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.
Global Logistics Services
Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.
Service Management
De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.
Global Certified On-site Engineers
Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.
Customer Mission Control Portal
Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.
Design & Engineering
Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.
24x7 Support & Monitoring
Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.
“Veel organisaties zeggen: ’twee apparaten betekenen twee licenties’, maar niet bij Horizon. Dankzij een maatwerk oplossing hebben wij twee telefoons op één nummer met één licentie.”
Vertom
Patrick Taffijn, IT Manager
Communicatieoplossingen
Global VoIP
Microsoft Teams
Wij helpen je graag met de telefonie integratie, zodat je eenvoudig kunt bellen met Teams en kunnen deze integreren met onze Cloud Telefonie oplossing voor de toevoeging van specifieke telefooncentrale functies.
RingCentral Cloud Telefonie
Neem afscheid van telefooncentrales op locaties en gebruik één toekomstvaste oplossing door te koppelen met de favoriete Cloud applicaties en geniet van wereldwijde bereikbaarheid.
Horizon Telecom
Horizon Telecom is een provider waar je écht blij van wordt. Wij maken telecom wereldwijd eenvoudig voor klanten. Met Horizon Telecom heb je 1 betrouwbare partner voor end-to-end oplossingen voor de internationale communicatie, connectiviteit en security van jouw bedrijf. Waar en hoe jouw bedrijf ook opereert, bij ons krijg je voor alle wereldwijde oplossingen 1 contactpersoon, 1 contract, 1 Service Level Agreement en 1 factuur.
Globally Yours, Simply Smiling
Waarom wij uniek zijn
Service waar je blij van wordt
Gegarandeerd wereldwijd in control
We make it 1
De allerbeste oplossingen altijd as-a-service
Vrijheid die jou flexibel houdt
PARTNERS
NOC
Global Mission Control Center
Horapark 3, Ede
6717 LZ, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar
GLOBAL VOICE
GLOBAL INTERNET
PARTNERS
NOC
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar