RingCentral Cloud telefonie
Neem afscheid van telefooncentrales op locaties. Gebruik één toekomstvaste oplossing door te koppelen met de favoriete Cloud applicaties en garandeer de bereikbaarheid van jouw werknemers waar ook ter wereld. Biedt medewerkers een fysieke telefoon, een kantoor telefonieomgeving op mobiele apparaten en een softwarematige telefonieoplossing op de pc, die een verrijking van inkomende gesprekken met klantgegevens in jouw applicaties mogelijk maakt.
Garandeer wereldwijde bereikbaarheid van al jouw medewerkers
Een communicatieplatform dat alle telefooncentrale (PBX) functies biedt, inclusief opties voor videovergaderingen en de integratie met een wereldwijde telefonie infrastructuur en Cloud ecosysteem. Krijg alle mogelijkheden van een modern zakelijk telefoonsysteem (PBX) dat wereldwijd door alle medewerkers kan worden gebruikt en met alle bekende Cloud applicaties kan worden geïntegreerd.
Neem afscheid van telefoonsystemen op locatie en betaal een vast bedrag per gebruiker per maand
Onze oplossing is veilig toegankelijk via internet, privé en vanuit de Cloud. Betaal een vast bedrag per gebruiker per maand voor alle telefoonsysteemfuncties inclusief beheer en onderhoud. Neem afscheid van telefoonsystemen op locatie. Gebruik één toekomstbestendige oplossing door te integreren met jouw favoriete Cloud applicaties en garandeer wereldwijde bereikbaarheid van al jouw medewerkers.
Maak het bellen van nummers eenvoudig met click-to-dial en verrijk inkomende oproepen
Medewerkers kunnen kiezen tussen een fysieke telefoon, vaste telefonie op hun mobiele telefoon of een softphone op de pc. Maak het bellen van nummers eenvoudig met click-to-dial en verrijk inkomende oproepen met waardevolle klantinformatie uit Cloud toepassingen en CRM-systemen. Neem gesprekken op en richt internationaal alle telefonie optimaal in met specifieke belplannen per land, regio, locatie of zelfs per gebruiker.
Voordelen
Wereldwijde standaardisatie met voorspelbare kosten
Elk land heeft zijn eigen regels en wetten. Met onze carrier-neutrale aanpak combineren wij meerdere tier1 providers in het ontwerp voor een wereldwijde oplossing, die flexibel inzetbaar en betrouwbaar is. Geen ondoorzichtige lokale kosten meer, maar voorspelbare kosten door slimme least-cost-routing, all-in tariefplannen op maat en belpakketten.
Eén gebruiksvriendelijke wereldwijde oplossing
Een omgeving voor spraak, video, berichten en het delen van bestanden en zo ingericht dat samenwerken binnen en buiten de organisatie mogelijk is op alle apparaten (vaste telefoons, mobiele telefoons, vergaderruimtes, computers, browsers en Cloud applicaties). Met RingCentral Cloud telefonie heb je één oplossing voor alle werknemers en locaties wereldwijd – thuis, op kantoor, bij de klant of onderweg.
De beste gebruikerservaring met SD-WAN
De VMware SD-WAN oplossing die wij leveren heeft als eerste netwerkproduct een award gewonnen voor Unified Communications. De unieke Voice Quality Management (VQM) oplossingen verbeteren video en spraaksessies in de meest veeleisende regio’s al met 1 verbinding.
Bel direct vanuit applicaties/verrijk gesprekken met klantgegevens
Start oproepen rechtstreeks vanuit (Cloud) applicaties en toon de gebruiker waardevolle informatie wanneer hij wordt gebeld, zoals openstaande saldo’s, offertes, etc.
Wereldwijde 112/911 hulpdiensten
Onze diensten kunnen 112 bereikbaarheid bieden in de meeste landen over de hele wereld.
Beschikbaarheid: 99,999% met lokale nummers
Het platform heeft een ongekend hoge beschikbaarheid. Voor Global Cloud Telefonie gebruiken we meerdere providers en routes in één onafhankelijke oplossing om een beschikbaarheid tot 99,999% te garanderen. Verbeter de bereikbaarheid door wereldwijde lokale telefoonnummers, zoals geografische, gratis of betaalde servicenummers, aan de oplossing toe te voegen.
Snel en slim gebruik van data
Met behulp van de live gegevens kun je voorspellende analyses maken voor spraak, video en chat. Hiermee kan de organisatie adequaat actie ondernemen op veranderingen en de bereikbaarheid zo inrichten dat er altijd iemand beschikbaar is voor jouw klanten of collega’s. De analyses kunnen ook gebruikt worden om adoptie te begeleiden of om te bepalen waar/hoe de kwaliteit kan worden verbeterd.
Flexibel en eenvoudig beheer
Eenvoudig nieuwe werknemers en locaties toevoegen/samenvoegen zonder investeringen en krimpen wanneer nodig. Door gebruik te maken van één wereldwijde oplossing en proactief beheer, ben je verzekerd van de laatste veiligheidsupdates en is beheer op locatie verleden tijd.
Open API: Integreer met bestaande (Cloud) applicaties en systemen
Eén omgeving die werkt met al jouw favoriete applicaties in de Cloud, zoals Microsoft Teams, Salesforce, Zendesk en vele andere applicaties. Integreer jouw favoriete servicedesk, contactcenter of andere systemen. Migreer op eigen tempo per regio, land, afdeling, locatie of zelfs per gebruiker.
“Wij maken het verschil door al onze flexibele, betrouwbare en carrier neutrale oplossingen te ontwerpen, bouwen en proactief te beheren met onze Professional Services.”
Managing Director Horizon
Melvin Jellesma
Over RingCentral
Strategische samenwerking
Te integreren met meer dan 200 applicaties, waaronder Google, Microsoft en Salesforce. Eenvoudig te gebruiken met de favoriete apparaten van jouw medewerkers – waar ook ter wereld. Het totale ecosysteem met integraties bestaat uit meer dan 3.000 applicaties. Met onze Professional Services helpen wij onze klanten met het ontwerp, de creatie en het beheer van de Global Cloud Telefonie oplossing wereldwijd.
Onze Professional Services
Project Management
Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.
Global Logistics Services
Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.
Service Management
De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.
Global Certified On-site Engineers
Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.
Customer Mission Control Portal
Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.
Design & Engineering
Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.
24x7 Support & Monitoring
Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.
“Horizon Telecom biedt echt onafhankelijk advies en wij beschouwen ze als onderdeel van ons eigen IT-team. Zaken worden onmiddellijk en efficiënt afgehandeld en de professionals weten waar ze het over hebben. ”
Jim van Dijken, IS specialist
Meer communicatieoplossingen
Global VoIP
Microsoft Teams
Wij helpen je graag met de telefonie integratie, zodat je eenvoudig kunt bellen met Teams en kunnen deze integreren met onze Cloud Telefonie oplossing voor de toevoeging van specifieke telefooncentrale functies.
Horizon Telecom
Horizon Telecom is een provider waar je écht blij van wordt. Wij maken telecom wereldwijd eenvoudig voor klanten. Met Horizon Telecom heb je 1 betrouwbare partner voor end-to-end oplossingen voor de internationale communicatie, connectiviteit en security van jouw bedrijf. Waar en hoe jouw bedrijf ook opereert, bij ons krijg je voor alle wereldwijde oplossingen 1 contactpersoon, 1 contract, 1 Service Level Agreement en 1 factuur.
Globally Yours, Simply Smiling
Waarom wij uniek zijn
Service waar je blij van wordt
Gegarandeerd wereldwijd in control
We make it 1
De allerbeste oplossingen altijd as-a-service
Vrijheid die jou flexibel houdt
PARTNERS
NOC
Global Mission Control Center
Horapark 3, Ede
6717 LZ, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar
GLOBAL VOICE
GLOBAL INTERNET
PARTNERS
NOC
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar