Zscaler Global User Experience
Beheer en verbeter eenvoudig de gebruikerservaring op basis van end-to-end inzicht in de prestaties van applicaties. Krijg inzicht vanaf het apparaat, de beschikbaarheid én kwaliteit van het netwerk (op kantoor of thuis), de internetverbinding route tot de Cloud applicatie.
Voordelen
Inzicht in apparaat- en netwerkprestaties
Problemen kunnen allerlei oorzaken hebben. Zie snel of een gebruiker problemen heeft met gebruikte apparatuur, het netwerk of dat er iets anders aan de hand is.
Volledig inzicht in end-to-end gebruikerservaring
De gebruikerservaring wordt gemeten van apparaat tot applicatie, en alles ertussenin.
Sneller problemen oplossen
Zie in één oogopslag of het probleem wordt veroorzaakt door de wifiverbinding van de gebruiker thuis, door de internetprovider, de applicatie of een ander punt onderweg in de route naar de applicatie.
Begrijpelijke rapportcijfers voor gebruikerservaring
De gebruikerservaring wordt end-to-end gemeten en uitgedrukt in cijfers, die ervoor zorgen dat de kwaliteit meetbaar – en daarmee kwantificeerbaar wordt.
Vereenvoudigd beheer
Gegevens over de gebruikerservaring worden verkregen via de Zscaler-app en vereisen geen extra hardware/softwareinstallatie.
Snelle signalering van Cloud/SaaS-applicatie problemen
De uptime en prestaties van de meest voorkomende SaaS-applicaties (Office365, Salesforce, etc.) wordt voortdurend gecontroleerd. IT-medewerkers kunnen hierdoor proactief handelen, zelfs voordat een probleem door een gebruiker wordt gemeld. Bepaal welke belangrijke applicaties je wereldwijd wilt monitoren.
De Cloud drijft de digitale transformatie en luidt een nieuw tijdperk van schaal, prestaties en flexibiliteit in. De snelheid van adoptie zorgt voor een enorm aanvalsgebied, wat leidt tot verhoogde cyberbeveiligingsrisico’s. Gartner heeft Zscaler al tien keer uitgeroepen tot favoriete oplossing om complexiteit op te lossen en risico’s te beperken.
Onze Professional Services
Project Management
Onze projectmanagers zijn nauw betrokken in het proces; vanaf het ontwerp tot de bouw van de oplossingen, inclusief de overdracht naar de beheerorganisatie.
Global Logistics Services
Eén aanspreekpunt voor de verzending en afhandeling van hardware componenten wereldwijd, incl. ondersteuning met inklaringen, invoerrechten, installatie, etc.
Service Management
De servicemanagers monitoren proactief en zorgen voor optimale prestaties voor de beste ervaring voor jouw medewerkers door in te spelen op trends en wijzigingen.
Global Certified On-site Engineers
Gebruik onze engineers als eigen medewerkers en zet ze wereldwijd in voor snelle migraties en technische ondersteuning op (afgelegen) locaties.
Customer Mission Control Portal
Krijg via één portal eenvoudig inzicht in alle facturatie en oplossingen wereldwijd. Ingericht op de structuur en hiërarchie van jouw organisatie.
Design & Engineering
Onze engineers realiseren samen met de (solution) architects en consultants een ontwerp dat past bij de exacte vereisten voor iedere oplossing, locatie en gebruiker.
24x7 Support & Monitoring
Ons Global Mission Control Center (NOC) beheert al onze oplossingen. Wij doen dit met ervaren, servicegerichte experts, die ook problemen oplossen die niet bij ons liggen.
“Horizon Telecom biedt echt onafhankelijk advies; wij beschouwen ze als onderdeel van ons eigen IT-team. Zaken worden snel en efficiënt afgehandeld en hun professionals weten waar ze het over hebben. ”
Jim van Dijken, IS specialist
Security oplossingen
Zscaler Global Remote Workers
Laat medewerkers veilig vanaf elke locatie werken, zonder een VPN te hoeven opzetten, met een directe verbinding met Cloud applicaties.
Zscaler Global Cloud Firewall
Beveilig alle internettoegang zonder complexe ‘backhauling’ naar centrale punten en beveilig gebruikers tegen de nieuwste bedreigingen.
Global Secure Cloud
Verbindt wereldwijd met 500+ Cloud applicaties & ecosystemen. Veilige privé verbindingen en verbeterde prestaties met één verbinding.
Horizon Telecom
Horizon Telecom is een provider waar je écht blij van wordt. Wij maken telecom wereldwijd eenvoudig voor klanten. Met Horizon Telecom heb je 1 betrouwbare partner voor end-to-end oplossingen voor de internationale communicatie, connectiviteit en security van jouw bedrijf. Waar en hoe jouw bedrijf ook opereert, bij ons krijg je voor alle wereldwijde oplossingen 1 contactpersoon, 1 contract, 1 Service Level Agreement en 1 factuur.
Globally Yours, Simply Smiling
Waarom wij uniek zijn
Service waar je blij van wordt
Gegarandeerd wereldwijd in control
We make it 1
De allerbeste oplossingen altijd as-a-service
Vrijheid die jou flexibel houdt
PARTNERS
NOC
Global Mission Control Center
Horapark 3, Ede
6717 LZ, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar
GLOBAL VOICE
GLOBAL INTERNET
PARTNERS
NOC
Boylestraat 38a, Ede
6718 XM, Nederland
Ma t/m vr 08.30 - 17.00
Finance
T: +3120 226 1500
E: finance@horizontelecom.nl
Sales
T: +3120 226 1551
E: sales@horizontelecom.nl
Customer Service
T: +3120 226 1500
E: service@horizontelecom.nl
Outages 24x7
T: +3120 226 1555
Wereldwijd beschikbaar